מה היא האסטרטגיה השיווקית שלכם ומי הוא קהל היעד לפירסום ממומן?

מה המוצר או השירות שלכם?
  • מה יש לכם להציע ללקוחות שלכם? 
  • מה הערכים של העסק שלכם? 
  • מה מייחד אתכם, השירות או המוצר שלכם משאר המתחרים?
כל זה יקבע את השפה ואופי הפירסום.

מה המטרה שלכם?
  • מה אתם רוצים להשיג?
  • מה היעדים ומדדי ההצלחה שלכם?
  • מה היא כמות הלידים (פנויות), עוקבים, אוהדים?
כך תוכלו לבנות נכון את קהל היעד שלכם.

מה המאפיינים של קהל היעד שלכם? 
  • מה מניע לפעולה ומעניין אותו?
  • איך לדבר אליו נכון? מתי לדבר אליו (שעות ביום, ימים, חודשים, חגים, אירועים)?
  • איך הוא יגיע אליכם ואיך אתם תיהיו רלוונטים אליו?
כך תיהיו ממוקדים יותר הקהל שלכם.

באיזה כלים לפנות לקהל שלכם?
  • מודעת תמונה?
  • אלבום תמונות?
  • פרסומת וידאו?
  • מאמר עם תוכן אקטואלי?
כך תוכלו להתאים את סוג המדיה לקהל שלכם.

איפה ובאיזה פלטפורמה לפרסם?

פייסבוק או אינסטגרם? או ב-2 הפלטפורמות בו-זמנית.

ההחלטה תתקבל לפי אופי וגיל הקהל.

מה הם השלבים של מעורבות הקהל עם העסק שלכם?

בהתחלה הם נחשפים לפירסום.
אח"כ מתעניינים או עוקבים אחרי העמוד שלכם.
מבקרים פיזית בעסק שלכם.
במידה והם אהבו את השירות והמוצרים הם רוכשים אותו.
בעתיד הם יהפכו לממליצים.

לכך צריך וחשוב לשים לב למי אנחנו פונים בפירסום ואיך אנחנו פונים.

איך אנחנו מאתרים את הלקוחות הפוטנציאלים?

מה מינם, טווח הגילאים שלהם, מיקום גאוגרפי קבוע - איפה הם נמצאים או גרים, מקום עבודה או המגורים שלהם, סטטוס משפחתי, סטטוס תעסוקתי, מה ההשכלה שלהם.

בחירת ובנייה נכונה של קהל היעד תכתיב לנו את: אופי וסגנון המסר לקהל שלכם ושפה ויזואלית בה נשתמש, הפלטפורמות בהן נשתמש כדי להגיע אליהם, מה ההעדפות ותחומי עניין שלהם, מי החברים שלהם, מה הוא סגנון החיים שלהם?

אז איך מאפיינים את קהל היעד שלכם?
  • מאפיינים דמוגרפיים/סוציו אקונימיים - גיל, מין, מקום מגורים, רמת הכנסה ומצב משפחתי.
  • קו"ח - עבודה? לימודים?
  • משפחה - כמה ילדות/ים ובאיזה גילאים?
  • זמן פנוי - מה הם אוהבים לעשות?
  • הרגלים דיגיטליים - באילו אתרים הם גולשת או משתמשים? איזה תכנים הם משתפים או עוקבים?
  • החיבור שלהם לתחום העסק שלכם - מתי הם חושבים על התחום הזה? מתי הם הכי צריכים את זה? מתי הם עושים איזושהי פעולה בתחום?
  • החיבור שלהם לעסק שלכם - מתי הם נכנסים לאתר שלכם? מה המטרה שלהם בביקור באתר? מאיפה הם מגיעים או נחשפים אליו? מתי ומה גורם הם לשתף או להגיב לתוכן שלכם ברשתות החברתיות?

זכרו!
מוצרים או שירותים שונים = קהלים שונים = מסרים שונים = קמפיינים שונים
Coi בניית אתרים
תפריט דף הבית טלפון