אנחנו מדברים במספרים ובתוצאות

לקוח החליט לעצור את הפירסום בפייסבוק (הלקוח לא היה משקיע סכומים גדולים בפירסום אבל יחד עם זאת התוצאות לפניכם) לדעתנו עשה טעות. נתון מס' 5 הוא חשוב מאוד כי משם הוא באמת עשה כסף.

1. מחשיפה חודשית ל- 25,149 אנשים בעיר לעסק שלו הוא ירד לחשיפה של- 1,655 אנשים זאת אומרת ירידה של פי 15 בחשיפה.

2. מכמות של לייקים לפוסט, שיתופים, תגובות, תיוגים של אנשים ועוד שהייתה 6,233 הוא ירד ל- 1,488 ירידה של פי 5 כמעט.

3. מכמות נרשמים חדשים לעמוד העסקי בפייסבוק של כ- 98 נרשמים חדשים בחודש הוא ירד ל- 17 ירידה של פי 6 כמעט.

4. ירידה נוספת נרשמה בכמות הממליצים בעמוד העסקי הייתה 5 המלצות והיום היא 0.

5. נתון שלא רואים כאן: כמות ההודעות הישירות לעמוד העסקי שעמדה על כ- 20 הודעות בחודש היום עומדת על כ-3.

אולי אותו בעל עסק לא מבין עד כמה הפירסום כן חשוב אבל אנחנו בטוחים שאם הוא יעשה השוואה בין 2 התקופות הוא יראה הבדל בקופה שלו.

אם אתם מנהלים את העמוד העסקי שלכם לבד או מישהו אחר מנהל אותו עבורכם אל תיהיו פזיזים שובו עם עצמכם או עם האיש פירסום שלכם תעשו חשבון וחושבים טוב טוב לפני שאתם מפסיקים את הפעילות לגמרי.

דבר נוסף שאתם צריכים לקחת בחשבון שאם לא רואים אתכם אתם לא קיימים (קיימים עבור רק אלו שמכירים אתכם ולא לקוחות חדשים).


כשפייסבוק מעניק לנו ציון רלוונטיות גבוה (10 מתוך 10) על הפירסום שלנו התוצאה היא שהפרסום מגיע ליותר אנשים, יותר אנשים מביעים פעולה / מעורבות בפרסום שלנו וכמובן רוכשים את השירות / מוצר. והכי חשוב מחיר לחשיפה או פניה לעסק מסתכם בפחות מ- 1₪.

לקוח עם שירות מאוד יחודיי ופניה לקהל מאוד יחודיי יחד עם זאת עדיין הצלחנו להביא אותו למצב שפייסבוק מעניק לנו ציון רלוונטיות גבוה על הפירסום שלנו וכתוצאה מכך הפרסום מגיע ליותר אנשים, יותר אנשים מביעים פעולה / מעורבות בפרסום שלנו וכמובן רוכשים את השירות. אנחנו מרוצה שהלקוח שלנו מרוצה. (שימו לב לכמויות החשיפות והמעורבויות).

שימו לב למקרה הבא: הלקוח רצה פוסט מעוצב ועמד על כך שהפרסום הממומן ירוץ עם אותו פוסט. כל הניסיונות שלנו לשנות את דעתו לא צלחו אבל הוא הסכים שאנחנו נעלה את אותו פוסט (טקסט) עם תמונות אותנטיות של העסק / המוצר והתוצאות מדברות בעד עצמן.

התוצאות של הפוסט המעוצב שכלל תמונה אחת:
הציון שפייסבוק נתן לפרסום הינו 3.5 (ממוצע) נקודות מתוך 10.
1.85 ש"ח למעורבות (לייקים, שיתופים, תיוגים, תגובות וכו').
1,811 תוצאות (לייקים, שיתופים, תיוגים, תגובות וכו').
44,688 אנשים נחשפו אליו.
113,627 מס' הפעמים שהפירסום הוצג בפייסבוק.

ולעומת זאת... הפוסט עם תמונות אותנטיות של העסק / המוצר:
הציון שפייסבוק נתן לפרסום הינו 9.3 (ממוצע) נקודות מתוך 10.
0.31 ש"ח למעורבות (לייקים, שיתופים, תיוגים, תגובות וכו').
9,288 תוצאות (לייקים, שיתופים, תיוגים, תגובות וכו').
91,143 אנשים נחשפו אליו.
191,404 מס' הפעמים שהפירסום הוצג בפייסבוק.

לסיכום הפוסט עם התמונות האותנטיות:
1. עלה פי 6 יותר זול לחשיפה.
2. פי 5 יותר אנשים הביעו מעורבות בו.
3. פי 2 יותר אנשים נחשפו אליו.
4. פי 1.68 יותר פעמים הפירסום הוצג בפייסבוק.


למה להשקיע בפרסום ממומן בפייסבוק?! שימו לב למקרה הבא:

בהדרכת (שיעור פרטי אחד על אחד) פייסבוק עברנו יחד עם הלקוח על ההגדרות, הפוסטים, מערכת הפרסום ועוד... תוך כדי ההדרכה שאלנו את הלקוח אם יש לך פוסט מסויים שאתה רוצה שעליו נעשה סימולציה?

הלקוח בחר פוסט אקטואלי שהוא העלה ב- 25/8 והגיע ל- 21 לייקים, שיתוף 1 ו-2 תגובות.

לקחנו את אותו פוסט ובזמן ההדרכה בנינו יחד עם הלקוח פוסט חדש (מלל - טקסט קצת שונה) וקמפיין חדש (תוך תשומת לב לקהל האידיאלי לאותו פרסום) העלנו אותו ב- 5/9 והגענו ל- 366 לייקים, 17 שיתופים ו-2 הודעות.

זאת אומרת:
1. בשינוי המלל (טקסט).
2. בניית קהל נכון.
3. קריאה לפעולה נכונה מקהל היעד.
הגענו תוצאה הנ"ל.


הלקוח לא מוכר מוצר זול אלא מוצר פרימיום ברמה גבוהה לכן מספיק שאחד מהלקוחות פנה או יפנה בעתיד מהפרסום וזה מחזיר את ההשקעה. כמובן אם יפנו יותר אז הרווח מתחיל לגדול ושלא נדבר על החשיפה שהפרסום הזה הביא לעסק.

אחרי בדיקה של קמפיינים שרצו אצל לקוח במחיר של- 62.63₪ ו- 65.62₪ לליד ועם ציון רלוונטיות של 4 ו-6.

הצלחנו להביא אותו לתוצאה של 5.87₪ לליד (פי 11 יותר זול מהקפיינים הקודמים) ועם ציון רלונטיות של 10 (הכי גבוה).

אתם לא צריכים לשלם יותר על פרסום של אותו מוצר!


בקידום ממומן בפייסבוק חשוב לא רק העיצוב, הטסקט או צילום המוצרים / השירותים שלכם.. אלא גם ציון הרלוונטיות שהפייסבוק נותן לפרסומות שלכם (קמפיינים) הציון בין 1-10 ככל שהציון שלכם (של הפרסום) יהיה קרוב ל-10 כך הקמפיין יעבוד יותר טוב ואתם תחסכו הרבה כסף ויביא תוצאות גבוהות.

במקרה לפניכם מדובר בלקוח שהצלחנו להביא את ציון הרלוונטיות שלו ל-9 ואף 10. במחיר ממוצע של 0.35 אגורות למעורבות. והמוצרים שהלקוח מוכר הם באלפי שקלים ויש כאלו במאות אלפי שקלים.

אין סיבה לשלם יותר אם אפשר לשלם הרבה פחות ולהביא תוצאות גבוהות!


Coi בניית אתרים
תפריט דף הבית טלפון